Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2008 20:10 - Как се правят шашми със синята зона
Автор: nchankov Категория: Бизнес   
Прочетен: 6491 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес трябваше да закарам баба ми в IV-та градска болница, която се намира до Руски паментник. Закъснявах и бързахме за профилактичен преглед, защото баба ми до преди седмица беше в същата болница с опасения за тромб в крака.

За не запознатите с медицинската област имаш ли тромб /съсирек/ и стигне ли той до сърцето - край, финитто, дъ енд и т.н. с други думи гушваш чимшира.

Та бързаме ние и защото баба ми е малко трудно подвижна особено сега /83 годин кара/ реших да не обикалям да паркирам по уличките, а да спра пред билницата и да си платя синя зона. Викам си за час ще сме свършили, тъкмо 1-2 лева май беше поне няма да се притеснявам нито дали някой в малките улички ще ми я одраска, нито къде да го търся това място за паркиране.

Паркираме оставям баба ми да влезне в болницата и захождам паркирам. Е паркирах без проблеми. Надали има много хора, които да паркират към 9:00 около руски паментик в синята зона.

И така, намествам се слизам от колата и учтива служителка със зелена жилетка ме доближава - явно служителка на фирма паркинги и гаражи.

- Добърден.
- Добърден - отговарям - колко струва час на синята зона.
- Левче!.
- Ок до 10 часа.

Служителката извади някакво талонче, нащтрака го и ми го подаде:
-  Сложете го на предното стъкло.
Слагам го аз, заключвам колата и бързам да настигна баба ми да й помагам по стълбите на болницата.

Хубаво, ама в болницата много хора, оставих баба ми да седи на един стол и излезнах малко на въздух. Обаче чакането се проточи и се оказа, че след взимане на кръвна проба около 9:30, ще трябва да се чака понеполовин час /който в последствие сатана час, ама както и да е/.

Та решавам, аз че ще ми изтече талончето и си викам - дай да ходя да си го подновя.
И защото минах до колата, за да си оправя мигача, който точно този ден нещо не мигаше, но аз знаех къде му е проблема - фасонката, по случайност се загледах и в талона, който беше оставен на предното ми стъкло. Гледам аз пише 1/2 час,а аз съм сигурен, че си платих за цял и отделно цената му - 0.50лв. А, викам си бе тая жена нещо се е объркала. Чак след това забелязах, че всъщност служителката на ПиГ е маркирала от 9:30 и всъщност си е прибрала половината от сумата за бакшиш.

Когато отидох с 50 стотинки ми издаде талон за точна сума, и в последствие забелязах, че е тотално различен от първия - с емблемата на ЕкоПетролиум т.е. ако някой случайно дойде и пита, този защо е паркирал, а е макрирал с 1/2 час по напред, да каже, а аз на този не съм му издавала талона.

Ех, мама им стара. Е за това България няма да се оправи още полочин век.

Даже си мисля, че това е доста добра идея за репортажче за Господари на ефира.

За това - гледайте си талончетата, който купувате и си искайте отговярящото на сумата и времето за които плащате.

Ми това е от мен
Посетете it.linkovete.com и моя блог


Тагове:   как,   зона,


Гласувай:
0



1. valsodar - Мерси за предупреждението !
06.06.2008 20:14
Сиромах човек - жив дявол, ама те станаха цяла нация бре ! :)))
цитирай
2. physnews - мдам,
17.06.2008 23:23
затова аз просто пращам смс на 1302, щот не ми се занимава да ги търся тези зелени човечета, особено като бързам.
цитирай
3. анонимен - Ма то...
18.06.2008 10:28
Даже е било незаконно да ми ги взимат тези пари, anyway :)
цитирай
4. pongo - А на мене
24.06.2008 22:31
ми бяха шитнали талони за 2007. Вярно че годината е изписана с най-големи цифри, ама кой ти гледа... Наистина мамка им стра, карат ни към всичко да подхождаме параноично, че ще ни излъжат, ще ни пробутат негодна стока и т.н.
цитирай
5. анонимен - ТОВА Е НЕЗАКОННО
27.06.2008 14:16
Всичко това с ПиГ е незаконно и колкото се може повече хора дано ги осъдят мамка им!
цитирай
6. nchankov - Е май вече не е незаконно
28.06.2008 12:39
Веднага след като ги шашнаха с тази съдебна присъда, бат Бойко е издал моментално заповед, така, че синята зона да стане законна. Хубавата новина, е, че назад във времето т.е. 2 години назад е била незаконна и е възможно да бъде осъден ПиГ.
цитирай
7. анонимен - Не обиждайте без основание.....
09.06.2009 10:34
Прочетете си талона! Аз също ползвам талони от други години, защото си купувам по 10 от по 0,50лв. Демек от тези за по половин час. Там също пише, че при започнат час се пише следващия. Демек ако сте си оставили колата в 9:20, жената правилно ви е щракнала 9:30. Но във БГ е по-лесно да плюеш наляво и надясно.
Искам да Ви попитам Наистина ли мислите, че тези хора изкарват пари от тези талони. Седнете един ден и ги наблюдавайте. Аз съм си правил експеримент (имах време да седя на едно място на Стамболийски) и не съм забелязал проблем. Да не говоря, че по едно време се появиха някакви дето тръгнаха с нея и гледаха всяка кола дали има стикер. Не обиждайте хората. Приятен ден. Късмет за баба ви всичко да мине наред.
цитирай
8. анонимен - Не обиждам
09.06.2009 10:41
Въпреки, че поста е доста стар, и баба ми вече е добре :) нека да изясня:
Написаното тук е чиста констатация, а не обида. Едно е да си платиш за 30 минути и разликата да е 10-минути разбирам, ама аз съм си платил за 1час (от 9:00 до 10:00) а продадения ми талон е за 1/2. И то талон от Бензиностанция.

50 стинки са си 50 стинки, ако минат 20 коли така (а вярявам че са повече) са си 10 лв.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nchankov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 347161
Постинги: 21
Коментари: 173
Гласове: 122
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930